Jak nie zostać jednym z anonimowych sprzedawców w sieci
Sprzedaż internetowa nieodłącznie wiąże się z dostarczaniem przesyłek pomiędzy kupującym a sprzedającym. Każdy z nadawców ma świadomość tego, że dobrze zapakowana przesyłka gwarantuje bezpieczne dostarczenie zawartości. Lecz nie każdy zastanawia się nad tym, czy takie opakowanie, poza funkcją zabezpieczającą może pełnić także rolę nośnika reklamowego. A odpowiedź jest dość oczywista. W dobie zwiększającej się liczby paczek kupujący nie zwracają uwagi na szare kartony, pudełka czy bezosobowe koperty opisane jedynie adresami. Tymczasem wolne miejsce na tych opakowaniach może wiele powiedzieć o nadawcy. Dobrze jest odpowiednio zadbać o wyróżnienie własnej przesyłki poprzez nadanie jej oryginalnego wyglądu. Taką rolę mogą pełnić indywidualizowane torby foliowe z nadrukiem. Zanim oczom kupującego ukaże się zakupiony produkt, zdąży się zaznajomić z kolorystyką i logo firmy, w której zamówił. To istotny element utrwalania wizerunku firmy która obecnie jest tylko linkiem w wyszukiwarce i może łatwo zaginąć pośród wielu podobnych. Źródło: https://www.emgraf.pl/reklamowki-kompostowalne-z-nadrukiem.html
+Tekst Sponsorowany+